Dovolil jsem si přesunout do diskuze. Ke vstřiku vody už jsem pár řádek napsal a nejen zde.
viewtopic.php?f=14&t=118 voda se nevstřikuje na základě polohy škrtící klapky a pokud ti tohle někdo poradil moc o tom opravdu neví.

Vezmi si situaci kdy akceleruješ z 1500otaček a sešlápneš plný plyn a v tu chvíli začne vstřikovat voda - motor umře

nevím jak si vyložit toto:
djmason píše:
vodu -1mm tryska -2 bar tlak
1mm tryska na vodu a její tlak 2bar nebo 1mm tryska a tlak v potrubí 2bar? Bud to špatně interpretuješ nebo dotyčný je jak už jsem jednou napsal - nevědomý
(idiot) Ke spínání se používá se buď zátěž motoru nebo tlak/podtlak v sání. K ovládání můžeš použít FO14 ale většinou se to dělá tak,že k ovládání použiješ extra spínač a rovnou to ke vstřiku vody tomu naladíš i směs a předstih. Ještě pozor při ladění pomocí wb sondy. Na rozdíl třeba od lambda controlleru od imf(přihřeji si polívčičku

) který hlídá opravdu skutečnou teplotu samotné sondy a tím pádem sonda ukazuje skutečné hodnoty lambda(AFR). Jak už jsem zmiňoval i jinde,třeba integrovaná lambda sonda u polských ecu,14point7 a dalších diy afr kitů na rozdíl od těch profesionálních vypočítává AFR z předpokládané pracovní teploty 4.9(4.2) 780°C, odchylka od této hodnoty o více než ~25°C vede k nesprávnému výpočtu hodnoty lambda takže je nutné sondu do výfuku umístit tak aby se teplota kolem ní pohybovala v pracovní teplotě. AFR se poté dopočítává z tabulek právě v rozmezí 755-805°C Co v tabulce není...je poté afr medvědího lejna. A ted si představ že začneš vstřikovat vodu která dokáže teplotu egt snížit ne o 25°C ale až o 200°C a představ si co potom bude takový diy controller ukazovat za lambdu(afr).

_________________
Pro členy tohoto fóra platí 10% sleva. Objednávky prosím do sz.
