Zmeniť veľkosť písma
Aktuálny čas je Štv 17. Okt 2019 18:57:53


Odoslať novú témuOdoslať odpoveď Stránka 2 z 5   [ Príspevkov: 115 ]
Choď na stránku Predchádzajúci  1, 2, 3, 4, 5  Ďalší
Autor Správa
 Predmet príspevku: Re: Chyby v software
PoslaťNapísal: Štv 20. Mar 2014 22:15:16 
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Ned 11. Aug 2013 21:48:42
Príspevky: 60
Bydlisko: Brno
Maly turbo O1 1,8T , maly krabec R5T. Casem to se vstrikama doladim. Aktualne to staci. Preci jen ten motor ma nejaky maximum.

_________________
Škoda 120 @ 1200 + IMF, 1450 + IMF


Hore
 OfflineProfil  
Odpoveď s citáciou  
 Predmet príspevku: Re: Chyby v software
PoslaťNapísal: Štv 20. Mar 2014 22:25:50 
Administrátor

Registrovaný: Uto 01. Jan 2013 14:29:10
Príspevky: 1521
Bydlisko: Dobříš
no každopádně předstih jde se vzrustajicim tlakem a rpm dolu. A to co vidím u tebe je klasicky příklad atmo předstihu. Čili přicházíš o velmi hodně výkonu. Námahas to turbo nesmyslnym tlakem,1.8 turbo z kokty bude při téhle hodnotě určitě už na surge limitu. Přehřívás vzduch tím co je na vstupu a celý výsledný proces je potom špatný. E85 bych použil někde při tlaku 4-5bar a turbu velikosti konske hlavy a jinak se na ecko úplně vys*al.

_________________
Pro členy tohoto fóra platí 10% sleva. Objednávky prosím do sz.
Obrázok


Hore
 OfflineProfil  
Odpoveď s citáciou  
 Predmet príspevku: Re: Chyby v software
PoslaťNapísal: Pia 21. Mar 2014 10:42:38 
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Ned 11. Aug 2013 21:48:42
Príspevky: 60
Bydlisko: Brno
To je spíš do jiného tématu, ale předstih s tlakem klesá díky p sensoru. Mělo by to fungovat jelikož motor nedetonuje ani v plné zátěži a chová se pěkně. Každopádně každá rada dobrá.

_________________
Škoda 120 @ 1200 + IMF, 1450 + IMF


Hore
 OfflineProfil  
Odpoveď s citáciou  
 Predmet príspevku: Re: Chyby v software
PoslaťNapísal: Ned 23. Mar 2014 11:25:28 
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Str 07. Aug 2013 23:25:00
Príspevky: 348
renda15 píše:
Pak jsem se dal na měření úhlu vstřiku a ajhle. Úhel zadaný v tabulce moc nesouhlasil 20 stupňů tam 20 stupňů sem, to už jsem zpozorněl. Závěr je takový, že úhel ukončení vstřiku se z nějakého záhadného způsobu posouvá v závislosti na změně předstihu. Ověřoval jsem to nejdříve pouze tlačítkama posunu, ale bohužel to reaguje i na změnu dle křivky.


renda, pls, nevíš jak na tom je nový upgrade s posováním vstřiku?

_________________
BMW E36 325turbo * Lancia Delta 2.0užbezturbo * eRko na lepší časy * utahanej dělník audi A4 B6


Hore
 OfflineProfil  
Odpoveď s citáciou  
 Predmet príspevku: Re: Chyby v software
PoslaťNapísal: Ned 23. Mar 2014 11:27:47 
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Str 07. Aug 2013 23:25:00
Príspevky: 348
mimochodem, tohle téma není vidět z titulní strany, takže jsem si to vše přečetl až dnes........... ;) :?

_________________
BMW E36 325turbo * Lancia Delta 2.0užbezturbo * eRko na lepší časy * utahanej dělník audi A4 B6


Hore
 OfflineProfil  
Odpoveď s citáciou  
 Predmet príspevku: Re: Chyby v software
PoslaťNapísal: Ned 23. Mar 2014 11:53:10 

Registrovaný: Str 11. Dec 2013 9:04:35
Príspevky: 77
Předpokládám, že stejně (konec se bude posouvat o aktuální předstih), ale zkusím odměřit a dám vědět.


Hore
 OfflineProfil  
Odpoveď s citáciou  
 Predmet príspevku: Re: Chyby v software
PoslaťNapísal: Ned 23. Mar 2014 12:39:12 
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Str 07. Aug 2013 23:25:00
Príspevky: 348
mrkni prosím jak na vstřiky tak na výstupy tci..i s novou verzí mám ty samé problémy..prostě tak nějak komplet...za tvůj čas moc děkuji!!!

Libor12 píše:
Na jine reseni nema FPGA misto, prostor je vycerpan do posledniho bitu, nelze si do nekonecna pridavat nove rysy.co MASTER ufinancuje jsou kogenerace a vojensky prumysl, kde soucasne funkce plne vyhovuji.TARABA

nerozumím určitě programátorském řemeslu, ale nebylo by tedy od věci odebrat nějaké fnkce, pokud by to pomohlo? např.mapy do 60tis ot jsou zbytečnost...a měl jsem dokonce za to, že velkým zákazníkem je v usa výrobce letadel..?! nebo tomu už tak není, že se imf staví k funkci jednotky tak, že takhle to stačí?

_________________
BMW E36 325turbo * Lancia Delta 2.0užbezturbo * eRko na lepší časy * utahanej dělník audi A4 B6


Hore
 OfflineProfil  
Odpoveď s citáciou  
 Predmet príspevku: Re: Chyby v software
PoslaťNapísal: Ned 23. Mar 2014 12:46:27 

Registrovaný: Ned 24. Feb 2013 20:43:59
Príspevky: 529
HW masteru mám docela zmapovaný, nicméně sw zatím malinko tápu - to dost dobře ani nejde, a diassemblovat něco..na to nemám čas..nicméně většina těch funkcí je podle méhp názoru matematicky sdílená..takže na tom se výrazně neušetří..kdo měl čest pracovat s uplně první verzi masteru / ještě neveřejnou / a viděl co všechno, resp co nic se tam dalo nastavit..a co tam jkde nastavit teď..tak jistě dá za pravdu, že to malé FPGAčko musí být našlapané k prasknutí.. / krom flash paměti a balastu kolem se od té doby nic nezměnilo /


Hore
 OfflineProfil  
Odpoveď s citáciou  
 Predmet príspevku: Re: Chyby v software
PoslaťNapísal: Ned 23. Mar 2014 13:02:04 

Registrovaný: Str 11. Dec 2013 9:04:35
Príspevky: 77
Tak měřím měřím a problém bude, trochu se s tím už bojím vylézt, dám si oběd, překontroluju co jsem naměřil a dám vědět.


Hore
 OfflineProfil  
Odpoveď s citáciou  
 Predmet príspevku: Re: Chyby v software
PoslaťNapísal: Ned 23. Mar 2014 13:07:48 
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Str 07. Aug 2013 23:25:00
Príspevky: 348
Diky... :|
Jeste by me zajimalo, kdo vsechno odtud pouziva nove verze sw a komu funguji..
Postup downgradu je jaky, aby se povedl???

_________________
BMW E36 325turbo * Lancia Delta 2.0užbezturbo * eRko na lepší časy * utahanej dělník audi A4 B6


Hore
 OfflineProfil  
Odpoveď s citáciou  
 Predmet príspevku: Re: Chyby v software
PoslaťNapísal: Ned 23. Mar 2014 13:09:18 

Registrovaný: Ned 24. Feb 2013 20:43:59
Príspevky: 529
Marab píše:
Diky... :|
Jeste by me zajimalo, kdo vsechno odtud pouziva nove verze sw a komu funguji..
Postup downgradu je jaky, aby se povedl???

32bit OS a nejít pod 8.20 :)


Hore
 OfflineProfil  
Odpoveď s citáciou  
 Predmet príspevku: Re: Chyby v software
PoslaťNapísal: Ned 23. Mar 2014 13:57:12 
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Str 07. Aug 2013 23:25:00
Príspevky: 348
jenže 8.20 už má úhel konce vstřiku, ne?...

_________________
BMW E36 325turbo * Lancia Delta 2.0užbezturbo * eRko na lepší časy * utahanej dělník audi A4 B6


Hore
 OfflineProfil  
Odpoveď s citáciou  
 Predmet príspevku: Re: Chyby v software
PoslaťNapísal: Ned 23. Mar 2014 13:59:20 

Registrovaný: Str 03. Apr 2013 22:22:35
Príspevky: 485
Bydlisko: Klatovy
Ano, poslední FW kde se zadával počátek vstřiku je 8.11...


Hore
 OfflineProfil  
Odpoveď s citáciou  
 Predmet príspevku: Re: Chyby v software
PoslaťNapísal: Ned 23. Mar 2014 14:04:42 

Registrovaný: Str 11. Dec 2013 9:04:35
Príspevky: 77
Kontrolní otázka. Na kolik máte nastavené omezení otáček ? Vypadá to, že k odpojování vstřiků dochází v určitých situacích podstatně dříve.


Hore
 OfflineProfil  
Odpoveď s citáciou  
 Predmet príspevku: Re: Chyby v software
PoslaťNapísal: Ned 23. Mar 2014 14:15:00 

Registrovaný: Str 03. Apr 2013 22:22:35
Príspevky: 485
Bydlisko: Klatovy
Omezovač mam na 7200rpm, má na to vynechávání nějaký vliv? Když jsem to měřil starým analogovým osciloskopem, tak mi přišlo že v tom pásmu vynechalo pár vstříknutí a pak zase vstřikovalo dál, ale to jsem ještě myslel že je to způsobený špatným snímáním... Ale když to dělá i mimo auto, tak musí být chyba ve FW...


Hore
 OfflineProfil  
Odpoveď s citáciou  
 Predmet príspevku: Re: Chyby v software
PoslaťNapísal: Ned 23. Mar 2014 14:17:26 
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Str 07. Aug 2013 23:25:00
Príspevky: 348
já mám teď 6500 omez, 7000 stop..to samé, vynechá, pak jede a nakonec začne vynechávat někde kolem 5000ot...

_________________
BMW E36 325turbo * Lancia Delta 2.0užbezturbo * eRko na lepší časy * utahanej dělník audi A4 B6


Hore
 OfflineProfil  
Odpoveď s citáciou  
 Predmet príspevku: Re: Chyby v software
PoslaťNapísal: Ned 23. Mar 2014 14:49:17 
Administrátor

Registrovaný: Uto 01. Jan 2013 14:29:10
Príspevky: 1521
Bydlisko: Dobříš
já mám nastavený omezovač 15000 a 16k stop a děla mi to taky. Ale ne nijak vyrazne a to v zhruba těch 3500, jedu ale sekvenci a 32-2. Směs mi tam zakolísá ale přisuzoval jsem to vačkam. Pak už je to celou dobu ok. Zkoušel jsem různé varianty a kdy mi to začalo docela dost blbnout bylo když jsem rozhodil uhly jednotlivých zubu a mezer o cca 1.5st. To pak i normálně třeba v 5000 chciplo.

_________________
Pro členy tohoto fóra platí 10% sleva. Objednávky prosím do sz.
Obrázok


Hore
 OfflineProfil  
Odpoveď s citáciou  
 Predmet príspevku: Re: Chyby v software
PoslaťNapísal: Ned 23. Mar 2014 14:58:24 

Registrovaný: Str 11. Dec 2013 9:04:35
Príspevky: 77
Tak co jsem naměřil. Musím přiznat, že z toho chytrej nejsem. Závěr je pouze jediný a to, že při určitých otáčkách přestane jít některý ze vstřiků. Nejdřív jsem se domníval, že za to může nastavení omezení otáček, ale v tuto chvíli neumím odpovědět na to jestli ano nebo ne - je to nepřesvědčivé, přijde mi, že jednou ano, ale při dalším nahrání těch samých dat už to nedělá. K tomu výpadku, ale opravdu dochází a má na to vliv změna délky vstřiku (pomocí tlačítek, a tím zřejmě i skutečná změna) a i další veličiny. Fakt nevím ale ten výpadek tam je třeba od 3500-3600 a pak to zase jde. Pořád si myslím, že to souvisí s tím, jak se sejde hrana vstupního impulsu k poloze jak vstřiku tak jiskry, ale to už jsem řešil. Někdy je ten výpadek třeba 5000 - 5200 ??? Začínám být z tohoto výrobku velmi velmi rozpačitý, tohle by se rozhodně stávat nemělo, protože to jde odzkoušet celkem jednoduše.


Hore
 OfflineProfil  
Odpoveď s citáciou  
 Predmet príspevku: Re: Chyby v software
PoslaťNapísal: Ned 23. Mar 2014 15:01:59 

Registrovaný: Str 11. Dec 2013 9:04:35
Príspevky: 77
Libor12 píše:
já mám nastavený omezovač 15000 a 16k stop a děla mi to taky. Ale ne nijak vyrazne a to v zhruba těch 3500, jedu ale sekvenci a 32-2. Směs mi tam zakolísá ale přisuzoval jsem to vačkam. Pak už je to celou dobu ok. Zkoušel jsem různé varianty a kdy mi to začalo docela dost blbnout bylo když jsem rozhodil uhly jednotlivých zubu a mezer o cca 1.5st. To pak i normálně třeba v 5000 chciplo.


To vypadá uživatelsky popsané to, co jsem naměřil. Zkrátka časový vliv vstupního signálu na ten výstup. A tím na to má vliv od offsetu, přes křivky až po skutečný podtlak.


Hore
 OfflineProfil  
Odpoveď s citáciou  
 Predmet príspevku: Re: Chyby v software
PoslaťNapísal: Ned 23. Mar 2014 15:02:17 
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Str 07. Aug 2013 23:25:00
Príspevky: 348
...takže se dá říci, že se to objevuje u více lidí...co s tím?
3500 to zaškube hodně a potom jak se dostanu dál to zase jede s mírným vynecháváním...tím, že mám vše párově, mám tu směs chudou hodně..
víte, už jsem tím hodně unavenej..chci to vyřešit a jezdit, ne jen pořád narážet na vady...

_________________
BMW E36 325turbo * Lancia Delta 2.0užbezturbo * eRko na lepší časy * utahanej dělník audi A4 B6


Hore
 OfflineProfil  
Odpoveď s citáciou  
 Predmet príspevku: Re: Chyby v software
PoslaťNapísal: Ned 23. Mar 2014 15:04:23 
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Str 07. Aug 2013 23:25:00
Príspevky: 348
renda15 píše:
Začínám být z tohoto výrobku velmi velmi rozpačitý, tohle by se rozhodně stávat nemělo, protože to jde odzkoušet celkem jednoduše.

a teď už jsem nasranej moc

_________________
BMW E36 325turbo * Lancia Delta 2.0užbezturbo * eRko na lepší časy * utahanej dělník audi A4 B6


Hore
 OfflineProfil  
Odpoveď s citáciou  
 Predmet príspevku: Re: Chyby v software
PoslaťNapísal: Ned 23. Mar 2014 15:34:18 
Administrátor

Registrovaný: Uto 01. Jan 2013 14:29:10
Príspevky: 1521
Bydlisko: Dobříš
neboj já taky. Už jsem včera psal mail, dnes ještě jeden.

_________________
Pro členy tohoto fóra platí 10% sleva. Objednávky prosím do sz.
Obrázok


Hore
 OfflineProfil  
Odpoveď s citáciou  
 Predmet príspevku: Re: Chyby v software
PoslaťNapísal: Ned 23. Mar 2014 15:39:37 

Registrovaný: Str 11. Dec 2013 9:04:35
Príspevky: 77
Tak teď jsem to ještě ověřoval a dělá to i na sekvenci a jsem si téměř na 100% jist, že to nějak souvisí s polohou těch impulsů. Protože jakoby nastartuju, nastavím otáčky tak aby vstřik nešel a po minutě, kdy jednotka stáhne obohacení to naskočí. Jinak dotaz na Libora, když slyším ty vstřiky provozované ve skupinovém provozu, kdy jdou 2x za cyklus jak už se jim nechce, do kolika otáček jdou takto provozovat ? Nikdy mě to nenapadlo, ale to sekvencí jsou vyšší otáčky lépe řešitelné i z toho důvodu.


Hore
 OfflineProfil  
Odpoveď s citáciou  
 Predmet príspevku: Re: Chyby v software
PoslaťNapísal: Ned 23. Mar 2014 15:45:08 
Administrátor

Registrovaný: Uto 01. Jan 2013 14:29:10
Príspevky: 1521
Bydlisko: Dobříš
to záleží od velikosti vstřiku a tlaku paliva. Neměl jsem s párem problém ani při 10k.

_________________
Pro členy tohoto fóra platí 10% sleva. Objednávky prosím do sz.
Obrázok


Hore
 OfflineProfil  
Odpoveď s citáciou  
 Predmet príspevku: Re: Chyby v software
PoslaťNapísal: Ned 23. Mar 2014 15:45:59 
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Str 07. Aug 2013 23:25:00
Príspevky: 348
Libore, začínám uvažovat že půjdu o dům dál..ono to co jsem ušetřil teď rvu do nádrže..

renda_moc díky, že tohle děláš, taky bys nemusel...vyměnil bych půlku auta abych to opravil, ale nemám vybavení na test ecu...

k imf....ono totiž na kogeneracích drží otáčky a nezajímá je asi jak funguje ecu v autě....f_ck

_________________
BMW E36 325turbo * Lancia Delta 2.0užbezturbo * eRko na lepší časy * utahanej dělník audi A4 B6


Hore
 OfflineProfil  
Odpoveď s citáciou  
Zobraziť príspevky z predchádzajúceho:  Zoradiť podľa  
Odoslať novú témuOdoslať odpoveď Stránka 2 z 5   [ Príspevkov: 115 ]
Choď na stránku Predchádzajúci  1, 2, 3, 4, 5  Ďalší


Kto je on-line

Užívatelia prezerajúci fórum: Žiadny registrovaný užívateľ nie je prítomný a 1 hosť


Nemôžete zakladať nové témy v tomto fóre
Nemôžete odpovedať na témy v tomto fóre
Nemôžete upravovať svoje príspevky v tomto fóre
Nemôžete mazať svoje príspevky v tomto fóre
Nemôžete zasielať súbory v tomto fóre

Hľadať:
Skočiť na:  
cron


Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
610nm Style by Daniel St. Jules of Gamexe.net

Slovenský preklad: Senky & Kamahl.