Aby sme tu mali zastupenie aj inych produktov, tak pridavam kratky postup montaze zapalovania urceneho pre motocykle JAWA, ČZ, automobily TRABANT,
pripadne ine dvoj ci stvor -taktne motory, kde nam postacuju dva TCI vystupy a snimanie otocenia kluky len jednym snimacom (360st uhol otocenia).
kratky popis najdete
na stranke vyrobcu.
Jedna sa o montaz zapalovania na motocykel Cezeta 502 (175ccm) (tzv. prase)
Pohlad na samotny modul zapalovania s potrebnym prislusenstvom:

Demontujeme povodne kladivko:



Namiesto povodnej vacky je potrebne osadit novy distacny stlpik. V pripade potreby je na nom nutne urobit zarez.

Zapalovanie upevnime na dodany medzikus - "kotuc" a upevnime namiesto povodneho "kaldivka" na dynamo (dynamostarter)

Jednym z klucovych momentov je nastavenie clony, ktora musi byt cca 30-35 pred HU voci pozicii optickeho snimaca - (vid prilozena dokumentacia na CD)
V dalsom kroku je potrebne zapojenie prislusnych el. vodicov.
UPOZORNENIE: Motocykel CEZETA ma na
kostre/rame pripojeny
kladny pol baterie (+) a spinany je zaporny pol (-).
Z tohoto dovodu je nutne pritiahnut dva nove vodice od indukcnej cievky k zapalovaniu a tiez aj vodic od spinacej skrinky (spinany minus pol)
V tomto pripade je prerusovany/spinany kontakt c.15 indukcnej cievky (zeleny vodic), na kontakt c.1 je privedeny "staly plus" (zlty vodic)

Zeleny vodic z cievky je napojeny na kontakt A (ci B) zapalovania, Zlty vodic je napojeny na plus pol priamo na dyname, rovnako aj napajanie zapalovania - taktiez zlty vodic.
Dalej je potrebny spinany minus pol (v tomto pripade svetlozeleny vodic v lavo), vedeny zo spinacej skrinky na G kontakt zapalovania.
V tomto momente je mozne pripojenie baterie a zapnutie zapalovania. Pokial mame vsetko v poriadku na zapalovani sa rozsvieti zelena kontrolka.
Pripojime prilozeny RS232 kabel a prostrednictvom programu
Ignition Control "nahrame" potrebne udaje do zapalovania.
...(a nastartujeme)...
V pripade ze je vsetko v poriadku, motor zadeklujeme .. a mozeme sa ist vozit...


