Zmeniť veľkosť písma
Aktuálny čas je Uto 20. Apr 2021 15:28:29


Odoslať novú témuOdoslať odpoveď Stránka 1 z 1   [ Príspevok: 1 ]
Autor Správa
 Predmet príspevku: VE strategie
PoslaťNapísal: Str 29. Júl 2020 1:18:33 
Administrátor

Registrovaný: Uto 01. Jan 2013 14:29:10
Príspevky: 1554
Bydlisko: Dobříš
Zjistil jsem z dotazů řady z vás, že úplně nechápete význam tabulky ELO. Ta reprezentuje zátěž motoru na ose X a Y. Tedy kombinací dvou vstupů. Obvykle to bývá MAP tedy absolutní hodnota tlaku v sání a TPS poloha škrtící klapky je dobré použít třeba u přeplňovaného motoru. U jednoduchého řízení Alpha & n můžete použít oba vstupy TPS x TPS nebo jen MAP x MAP. Tabulku vyplníte od 0 - 100% tak aby procenta odpovídala VE motoru. Poté si jen v mapě vstřiku vyplníte dvě s min a max časem vstřiku. Jako index pro volbu křivky zvolíte ELO. V případě atmosférického motoru, můžete uvedenou strategii použít i pro řízení předstihu. viz přiložený .ig


Prílohy:
ve test.ig [52.85 KiB]
152 krát

_________________
Pro členy tohoto fóra platí 10% sleva. Objednávky prosím do sz.
Obrázok
Hore
 OfflineProfil  
Odpoveď s citáciou  
Zobraziť príspevky z predchádzajúceho:  Zoradiť podľa  
Odoslať novú témuOdoslať odpoveď Stránka 1 z 1   [ Príspevok: 1 ]


Kto je on-line

Užívatelia prezerajúci fórum: Google [Bot] a 3 hostia


Nemôžete zakladať nové témy v tomto fóre
Nemôžete odpovedať na témy v tomto fóre
Nemôžete upravovať svoje príspevky v tomto fóre
Nemôžete mazať svoje príspevky v tomto fóre
Nemôžete zasielať súbory v tomto fóre

Hľadať:
Skočiť na:  
cron


Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
610nm Style by Daniel St. Jules of Gamexe.net

Slovenský preklad: Senky & Kamahl.