Zmeniť veľkosť písma


Odoslať novú témuOdoslať odpoveď Stránka 1 z 1   [ Príspevkov: 17 ]
Autor Správa
 Predmet príspevku: Typy zapalovacích cívek
PoslaťNapísal: Pon 28. Jan 2013 19:05:57 
Administrátor

Registrovaný: Uto 01. Jan 2013 14:29:10
Príspevky: 1558
Bydlisko: Dobříš
Je možno použít všechny dostupné typy cívek.
1.indukční - odpor 0.5 až 5.0Ω
2.kapacitní - odpor 0.1 až 1.5Ω
3.zapalovací integrovaný modul - odpor 0.5 až 5.0Ω

nastavení sw základní doporučené:
kapacitní FO1 delay xtime 300mS
indukční FO2 delay xtime 2mS
in.modul FO4 delay xtime 2mS

Schéma zapojení 3,4 pin modulu:

_________________
Pro členy tohoto fóra platí 10% sleva. Objednávky prosím do sz.
Obrázok


Hore
 OfflineProfil  
Odpoveď s citáciou  
 Predmet príspevku: Re: Typy zapalovacích cívek
PoslaťNapísal: Str 22. Okt 2014 18:43:54 
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Štv 16. Jan 2014 1:24:33
Príspevky: 52
ahoj nevíte někdo jestli tato cívka je TCI nebo CDI
http://www.automedik.cz/autodily.html?path[]=536131&path[]=536141&path[]=536314&path[]=537862&path[]=549184&path[]=594636&product=55907

_________________
škoda 120, mercedes 3,2cdi


Hore
 OfflineProfil  
Odpoveď s citáciou  
 Predmet príspevku: Re: Typy zapalovacích cívek
PoslaťNapísal: Str 22. Okt 2014 22:29:30 
Administrátor

Registrovaný: Uto 01. Jan 2013 14:29:10
Príspevky: 1558
Bydlisko: Dobříš
ten link nefunguje. Napis kdyztak číslo dilu a výrobce

_________________
Pro členy tohoto fóra platí 10% sleva. Objednávky prosím do sz.
Obrázok


Hore
 OfflineProfil  
Odpoveď s citáciou  
 Predmet príspevku: Re: Typy zapalovacích cívek
PoslaťNapísal: Štv 23. Okt 2014 15:09:19 

Registrovaný: Štv 05. Sep 2013 1:40:14
Príspevky: 82
Zdravim chlapi nedalo by se prosim zjistit co je zac tato civka Valeo VA 245086,montovana do citroen saxo,berlingo,c2 atd atd,1.6 16v diky moc


Hore
 OfflineProfil  
Odpoveď s citáciou  
 Predmet príspevku: Re: Typy zapalovacích cívek
PoslaťNapísal: Sob 25. Okt 2014 17:07:41 

Registrovaný: Pia 13. Sep 2013 13:12:30
Príspevky: 144
Na 2,0 VTS mám čtyři samostatný a jsou to TCI. Tohle vypadá stejně, jsou spojený do jedný lišty a jsou tam jen dvě cívky se zdvojenym vývodem. Ale jen tipuju... :)


Hore
 OfflineProfil  
Odpoveď s citáciou  
 Predmet príspevku: Re: Typy zapalovacích cívek
PoslaťNapísal: Sob 25. Okt 2014 19:20:52 
Administrátor

Registrovaný: Uto 01. Jan 2013 14:29:10
Príspevky: 1558
Bydlisko: Dobříš
Tak jsem spoléhal na druhý komp kde mám uložené schémata a datasheety a nevykoumal jsem nic. Ono když se TCI cívka použije na CDI tak se nic nestane a funguje to. Ale když se CDI cívka dá na TCI tak vetšinou po par sekundách odejde spínací tranzistor,alespon mně se to stalo dvakrát.

_________________
Pro členy tohoto fóra platí 10% sleva. Objednávky prosím do sz.
Obrázok


Hore
 OfflineProfil  
Odpoveď s citáciou  
 Predmet príspevku: Re: Typy zapalovacích cívek
PoslaťNapísal: Štv 30. Okt 2014 23:47:16 
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Štv 16. Jan 2014 1:24:33
Príspevky: 52
je to z fordu escort 1,6 16V 74Kw výrobce motorcraft ale číslo už na tom neni žádný čitelný jenom tohle sem našel na netu dík za snahu


Prílohy:
motorcraft.png
motorcraft.png [ 779.95 KiB | Zobrazené 64559 krát ]

_________________
škoda 120, mercedes 3,2cdi
Hore
 OfflineProfil  
Odpoveď s citáciou  
 Predmet príspevku: Re: Typy zapalovacích cívek
PoslaťNapísal: Pia 31. Okt 2014 9:25:38 
Administrátor

Registrovaný: Uto 01. Jan 2013 14:29:10
Príspevky: 1558
Bydlisko: Dobříš
ty ji máš doma ? Ja myslel,ze ji chceš teprve kupovat . Tak ji proměř a hned je jasno.

_________________
Pro členy tohoto fóra platí 10% sleva. Objednávky prosím do sz.
Obrázok


Hore
 OfflineProfil  
Odpoveď s citáciou  
 Predmet príspevku: Re: Typy zapalovacích cívek
PoslaťNapísal: Pia 31. Okt 2014 21:23:28 
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Štv 21. Mar 2013 21:53:40
Príspevky: 63
To je originál cívka z wasted zapalování "EDIS4" hojně používaná i s modulem a čidlem otáček např pro msq, taky jsem jednu měl, ale na půlce byl průraz tak jsem ji vyhodil, impredanci si už nepamatuju, ale když zjistíte jestli je edis tci nebo cdi...

Edit: Že by? Obrázok


Hore
 OfflineProfil  
Odpoveď s citáciou  
 Predmet príspevku: Re: Typy zapalovacích cívek
PoslaťNapísal: Sob 01. Nov 2014 13:52:26 

Registrovaný: Ned 24. Feb 2013 20:43:59
Príspevky: 529
S tím edisem je to provozované jako TCI cívka, nicmene muj nazor na TCI znate..vzhledem k 0.5R pozor na dobu syceni at z toho neni dymovnice..
Ono obecne se dneska pouzivaji dost tci civky prave kvuli jednoduchosti a cene, protoze postavis slusny menic, ktery vydrzi zivotnost auta je kumst a tak se energie jiskry resi tak, ze se voli minimalni ss odpor civky, tim dosahneme syceni na spravnou / maximalni / uroven v kratsim case i za cenu vysokych spickovych proudu a je po ptakach..nicmene CDI reseni, at uz nejake naprosto primitivni je porad neco dost extra oproti jakemukoli tci reseni..menic v masteru je jeden z nejlepsich co kdy vubec nekdo pro cdi reseni vymyslel


Hore
 OfflineProfil  
Odpoveď s citáciou  
 Predmet príspevku: Re: Typy zapalovacích cívek
PoslaťNapísal: Sob 01. Nov 2014 14:54:04 
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Štv 21. Mar 2013 21:53:40
Príspevky: 63
Mám dotaz, originál zapalování je tci, tzn i cívky jsou tci (1.5ohm). Dá se říct, že po připojení na master cdi bude jiskra kvalitnější? Případně nějaký tip na cdi cívky které snesou "nesmysl" a budou tak pro mě konečné řešení? Nejlépe něco co se nasazuje přímo na svíčku (tužkové) a "hloupé" když už má ten master tak dobré cdi...


Hore
 OfflineProfil  
Odpoveď s citáciou  
 Predmet príspevku: Re: Typy zapalovacích cívek
PoslaťNapísal: Sob 01. Nov 2014 18:13:58 
Administrátor

Registrovaný: Uto 01. Jan 2013 14:29:10
Príspevky: 1558
Bydlisko: Dobříš
Podle odporu na sekundáru je to určitě tci cívka. CDI cívky mají méně zavitů,a podle mých měření pod 8000 Ohm. Já třeba používám tužkové cdi cívky z motoru toy 1mz-fe a tam kde nelze tak můžu doporučit cívky z nabídky imf - PX200 a PX202. Co se těch tužkových cívek (samostatných modulů) týká tak dříve jsem z nich byl nadšený,ale jejich poruchovost vlivem tepla to nevyváží. V daily autě je mám normálně v kufru. Ono když vypadne jedna cívka u 3v tak to nejede. :) Velmi kvalitní cívka je i BOSCH MEC717. Souhlasím s hrnousem že CDI modul v masteru je opravdu špička. Měl jsem možnost porovnat s AEMCDI,MSD,ACCEL a ne jen že je srovnatelný,je lepší. Nejen že Jeho jiskra ve špičce trvá až 200MicroS ale probíha mezi elektrodami to,čemuž MSD honosně říka "Capacitive Multispark Discharge Technology" tedy trs jisker za sebou. A díky Verner motor jenž exportuje vlastní motory s masterem do USA a CDN dostal tam master certifikaci pro letectví a tu čest nemá třeba ani MSD. CDI měnič řízený mikroprocesorm za tyto peníze uplně směšná částka a to R.T. má i verzi 750V. ty máš přeci u nissana 3pin cívky ne? Tak na 1 a 15 dej CDI z mastera a 3 pin pouze uzemni. To je kvuli diodě. Stejné zapojení jsem použil u motoru 1zzfe který používá stejmý typ denso cívek s diodou. V US populární "300M" cívky jsou u nás vyráběny v tesle blatná pod označením CL720.

_________________
Pro členy tohoto fóra platí 10% sleva. Objednávky prosím do sz.
Obrázok


Hore
 OfflineProfil  
Odpoveď s citáciou  
 Predmet príspevku: Re: Typy zapalovacích cívek
PoslaťNapísal: Sob 01. Nov 2014 19:29:19 
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Štv 21. Mar 2013 21:53:40
Príspevky: 63
Jo, originál cívky jsou "hloupé" 3pin a zapojit je k masteru nebude problém a upřímně bych je nejraději zachoval, ovšem průměrné stáří těch cívek je okolo 20let (nevím jestli má stáří nějaký zásadní vliv) a seriové tci zapalování (při použití nistune - udělá z origo ecu standalone) přestává být spolehlivé nad 300hp, proto jsem se prvně ptal, jestli můžu očekávat, že když seriové tci cívky zapojím k cdi masteru, vlastnosti/jiskru zapalování zlepším? Kdyby ano, tak vím, že mi nikdo nebude schopný říct o kolik, ale riskl bych to, pokud si ale "buzením" origo cívek cdičkem z mastera nepomůžu, sháněl bych rovnou adekvátní cdi cívky, ovšem 2tkč za kus se mi moc nelíbí bych tak nejraději tužkovou za cenu px200 :oops:


Hore
 OfflineProfil  
Odpoveď s citáciou  
 Predmet príspevku: Re: Typy zapalovacích cívek
PoslaťNapísal: Sob 01. Nov 2014 20:56:09 
Administrátor

Registrovaný: Uto 01. Jan 2013 14:29:10
Príspevky: 1558
Bydlisko: Dobříš
No,jiskra se v každém případě zlepší - energie se vytváří mimo cívku a neprobíhá zátěž v podobě buzení samotné cívky, ideálně zkombinovat s bezodporovou svíčkou. Stáří na funkci nemá podle meho vliv. Cívka buď funguje nebo ne. Jediné co by stáří mohlo ovlivnit je zalevaci izolační hmota vinuti.

_________________
Pro členy tohoto fóra platí 10% sleva. Objednávky prosím do sz.
Obrázok


Hore
 OfflineProfil  
Odpoveď s citáciou  
 Predmet príspevku: Re: Typy zapalovacích cívek
PoslaťNapísal: Sob 01. Nov 2014 21:37:50 
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Štv 21. Mar 2013 21:53:40
Príspevky: 63
Ok, to jsem potřeboval slyšet. Cívky tedy použiju seriové, mám jich tu asi 10-12ks, tak to dále neřeším, protože s čínskou t3/t4 stejně moc nad 300hp nemůžu a když říkáš, že to bude lepší, tak musí serie stačit.


Hore
 OfflineProfil  
Odpoveď s citáciou  
 Predmet príspevku: Re: Typy zapalovacích cívek
PoslaťNapísal: Sob 01. Nov 2014 23:24:49 
Administrátor

Registrovaný: Uto 01. Jan 2013 14:29:10
Príspevky: 1558
Bydlisko: Dobříš
Tak můžeš si to vyzkoušet i na stole. Ja myslel,ze uz máš nadratovano.

_________________
Pro členy tohoto fóra platí 10% sleva. Objednávky prosím do sz.
Obrázok


Hore
 OfflineProfil  
Odpoveď s citáciou  
 Predmet príspevku: Re: Typy zapalovacích cívek
PoslaťNapísal: Ned 02. Nov 2014 0:04:21 
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Štv 21. Mar 2013 21:53:40
Príspevky: 63
Kdeže, ecu je na řadě až po zimě(to vás tady teprve začnu zahlcovat hloupými dotazy atd...), do té doby mám spousu práce která se vůbec motoru netýká, auto jsem koupil s tím, že mělo asi 5let propadlou stk a minimálně stejně dloho se ani nehlo, prostě vrak (stále bez stk) a já si s tím pomalu hraju(se mi občas podaří na to auto i měsíc nesáhnout a tak ty roky běží rychle :oops: ) když je čas a nálada, jestli pojede příští rok nebo až ten další mě nijak netrápí i proto jsem prozatím nechtěl zakládat projekt, ale až napadne sníh tak možná pár řádků a fotek přidám... ;)


Hore
 OfflineProfil  
Odpoveď s citáciou  
Zobraziť príspevky z predchádzajúceho:  Zoradiť podľa  
Odoslať novú témuOdoslať odpoveď Stránka 1 z 1   [ Príspevkov: 17 ]


Kto je on-line

Užívatelia prezerajúci fórum: Žiadny registrovaný užívateľ nie je prítomný a 1 hosť


Nemôžete zakladať nové témy v tomto fóre
Nemôžete odpovedať na témy v tomto fóre
Nemôžete upravovať svoje príspevky v tomto fóre
Nemôžete mazať svoje príspevky v tomto fóre
Nemôžete zasielať súbory v tomto fóre

Hľadať:
Skočiť na:  
cron


Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
610nm Style by Daniel St. Jules of Gamexe.net

Slovenský preklad: Senky & Kamahl.